menmflorida.reismee.nl

Van Naples naar Key Largo

Hier zijn we weer. Na een nachtrust die onderbroken werd door het brandalarm vertrokken we vandaag vol goed' moed naar het hartje van de Everglades. Na een ontbijten bij ons inmiddels favoriete ontbijttentje zijn we onze toch van 70 Miles richting eerste stop gestart. Een verre afstand maar wel met prachtige omgeving. 

Onze eerste stop was in een indianen village waar we een inkijk kregen in het leven van de inidianen in the everglades. Grappige verhalen over hoe ze inventief omgingen met de soms barre weersomstandigheden. Als slot van de uitstap in de village kregen we een alligator show waar het gelukkig niet enkel draaide om het show effect maar ook informatie over de alligators zelf. Na deze show waren we zo overtuigd van het minimale gevaar van een alligator dat we er nog maar eens mee op de foto zijn gegaan. Waarom de bek nu werd dicht getapet en gisteren niet. Who knows. Bernard zal ons liever gezien hebben. 

Na deze uitstap moesten we slechts enkele mijlen verder en gingen we de volgende uitdaging aan: met de fiets naar het hartje van de everglades, een tocht van 25 km onder de temperatuur van 35 graden. Hoe ik het overleefd heb, eigenlijk niet moest het niet zijn dat mijn schatje mij regelmatig geduwd heeft en ik moet eerlijk zijn. Ik denk dat ze me toch zeker 7 km geduwd heeft. Verklaart misschien haar natte foto op de blog. 

Nu in hotelleke genieten van frisse douche en dan stadje verkennen. Morgen andere waterbeestjes. Welke? Blijf ons volgen. 

Grts

Reacties

Reacties

Romie

Dank u Monique voor het duwwerk. Martine, bestel in het vervolg een e- bike, doen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!