menmflorida.reismee.nl

Van Key Largo naar Key West

Wat een dubbel gevoel bij het schrijven van deze blog. We zien net de beelden van de tragedie in Barcelona. Pffff

Geniet maar van de foto's. Vind het beetje dubbel om bij deze beelden vol euforie over deze dag te schrijven.

We zijn vandaag gaan zwemmen. Dit was een ongelooflijke beleving. De foto's hiervan krijgen we morgen toegestuurd. We hebben kusjes van de dolfijnen gekregen. Ze hebben ons voortgeduwd, voortgetrokken en kunstjes gedaan. Was bijna magisch.

Daarna richting key West. Naast de prachtige rit door de Everglades gisteren was ook deze rit prachtig. Mijlen ver over bruggen omgeven door helblauwe groenblauw water. Prachtig. Onderweg ook tijd gemaakt om even in het warme water te gaan en foto's te maken.

Even genieten van mooie beelden zou ik zeggen buiten die ellende en onrecht op tv.

Vanavond Key West nog wat gaan verkennen. Wat een gezellig stadje. Souvenierwinkeltjes, kunstgalerijen, bars, restaurantjes, supergezellig. Ook het dollarcafe gevonden waar het café zomaar even versierd is met 30000 dollar. Speciaal. Allemaal bandjes aant spelen. Toffe avond. Morgen eindbestemming. Miami

Grts

Romie

Geniet van al het moois dat je ziet M&M, dat deden de mensen op de Ramblas hopelijk ook voor die zot daar op reed. Dat verzacht het leed wat. Het is tenslotte een soort van oorlog he.