menmflorida.reismee.nl

Van Key West naar Miami

Hehe. Wat een lange dag alweer. Gisteren hebben we Key  West  s avonds bezocht. Ongelooflijk gezellig. Allemaal leuke winkeltjes en bars en eettentjes. We besloten dan ook om na het ontbijt onze koffers te pakken en eerst een bezoekje te brengen aan het centrum alvorens aan onze lange tocht naar Miami te beginnen.

Echt een stadje dat het bezoeken waard is. Allemaal typisch Amerikaanse huisjes en veel bezienswaardigheden. Na onze voormiddag daar te hebben doorgebracht zijn we vertrokken langsheen alle Key West eilandjes naar Miami.

Ik moet zeggen. Moest mijn mama erbij geweest zijn moesten we nu een begrafenis gaan regelen denk. Dit is veruit het meest hectische tripje dat we al gemaakt hebben. Zo druk, zoveel afslagen, zoveel on de gaten te houden maar we zijn er zowaar blindelings naartoe gereden.

We verblijven op het 12de verdiep van een poepchique hotel. Ik moet zeggen. Op het eerste zicht overviel Miami ons als zijnde te druk en te groot maar na wat richtlijnen zijn we toch beland in de supergezellig Lincoln road. Na deze lange dag zijn we nu aan het wachten op de trolley die o s naar het hotel zou moeten brengen. Ook de foto's met de dolfijnen zijn binnen. Ik post ze zo snel mogelijk.

Rustig dagje vandaag. Miami beetje verkend en gezellig gaan eten in Lincoln road. Morgen met trolley naar Miami beach. 

Grts

Reacties

Reacties

Romie

Ik tel al vol ongeduld af...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!