menmflorida.reismee.nl

Miami

Typisch weer Amerika. Alles wat je nog ziet en hoort is de eclips die eraan komt. En laat nu net nu het weer een spelbreker zijn. Heel de vakantie geen last van gehad, buiten van de hitte. Regent het vandaag toch wel niet zeker. Maar ja. Het weer kan hier op vijf minuten omdraaien dus.

Gisteren hebben we een tripje gemaakt naar een outlet maar dat was een dikke tegenvallen. Verloren tijd eigenlijk. S avond me hebben we dan mijn verjaardag gaan vieren in Lincoln road. Was er wel super gezellig maar achteraf gezien ook super duur 5 dollar voor een cola. En bij de afrekening telt die b***tch 20 dollar fooi!!! Maar we onthouden het was er gezellig vertoeven.

Vandaag gaan we met de trolleys heel Miami rond. Ik denk dat ik wel een foto van een trolley heb. Zal hem posten. Ondanks de toch weer prachtige reis begint de vermoeidheid toch stilaan door te wegen dus rustig trolley dagje met bezoek aan south beach sowieso

Grts

Marleen

Shit Tinneke, je verjaardag vergeten. Nog een dikke proficiat he meid. Geniet nog van je laatste 2vakantie weken