menmflorida.reismee.nl

Aankomst in Miami

Wat een lange dag gisteren. S morgens om half acht nest uit om om half zes snachts toe te komen.

We namen eerst een vlucht in een piepklein vliegtuigje van Liberia waar Ryanair nog luxe tegen was. Als me zeiden dat het eéntje met afstandbediening was had ik het nog geloofd.

Om half drie waren we dan in Madrid was we een treintje moesten nemen naar een ander deel in de luchthaven. We hadden hier nog net de tijd om iets te smullen alvorens de grote oversteek te maken. Ons lekker volgepropt niet doorhebbend dat we onmiddellijk na opstijgen onze avondmaaltijd kregen. Het vliegtuig was gelukkig wel een stuk aangenamer. Meer ruimte en luxe. Jammer dat de slaap maar niet kwam.

Om kwart na twee Belgische tijd zijn we geland en na een wandeling van half uur met combinatie treintje vonden we onze huurauto. We mochten kiezen uit een rij auto's en Monique koos voor een Ford focus. Nostalgie naar vroeger. Wie zal het zeggen maar Nissan werd het niet.

Dan wouden we onze gps instellen en zo snel mogelijk ons bedje in. Heb ik mezelf daar effe vervloekt. Hebben we een gps mee met een kaart van Europa ipv Amerika. Maar ja. Ik had het maar vooraf moeten controleren. Op zoek naar huur gps dus maar dat verliep vlot.

Vervolgens richting hotel dat op een mile afstand van luchthaven lag en ik ben er geraakt binnen de 5 mile dus viel nog mee.

Na een welverdiende rust kan morgen onze vakantie echt starten.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!