menmflorida.reismee.nl

Van Cocoa Beach naar Orlando

Wie ochtendstond heeft goud in de mond. Jaja om zes uur waren we al klaar om ons nieuwe dagje te beginnen na een zalige nachtrust en een uitgebreid ontbijt.

Na het inpakken en inladen trokken we richting Kennedy Space center. Door onze vroege aankomst verliep alles vlot en konden we de dagelijkse traditie hier volgen. Iedereen omdraaien naar de Amerikaanse vlag en mee in stilte luisteren naar het volkslied. Was toch speciaal.

Nu in het space center een perfecte internet verbinding is en we op de bus aan het wachten zijn voor een toer typ ik al even een blog voor vandaag.

Na het eerste deel het vervolg. In het NSV hebben we een speciale tour gedaan van drie uur die heel interessant was met super veel informatie. Spijtig genoeg teveel om allemaal te onthouden. Na deze toer hadden we genoeg van de NASA verhalen en besloten we verder te trekken. En hoe. Kei gezellig vervolg van de dag en zowaar een ding van de bucket list van Tineke gedaan. ?

Na het KSC zijn we na een gezellige picknick een bezoek gaan brengen aan het politie museum. Dit vonden we alletwee super maar dan ja ja dan heeft ons Tineke haar stoute schoenen aangedaan en is een deur verder naar de shooting range gegaan en met twee echte guns erop los gaan knallen. Anders gezegd. Onder professionele begeleiding heb ik eindelijk voor het eerst in mijn leven met een babygun en daarna met een 9mm gun gaan schieten. Zaaaaallllliiiiigggg leuk en speciale ervaring.

Na al deze activiteiten zijn we verder richting orlando gesnord waar we nu drie dagen verblijven in een toch wel mooie en grote resort. Na een fijne avondwandeling en een frisse verkoelende douche is nu het kaarsje uit en sluiten we onze blog af en gaan we slapen.

Ter info. Vandaag zonnige dag met temperatuur van 36 graden.

Romie

Ik hoop nog veel foto's te zien van het bezoek aan NASA. En dikke proficiat met je schutterstalenten. :-)

Mam

Je roeping gemist bij de polis, een topdag zo te lezen