menmflorida.reismee.nl

Verblijf in Orlando

Vandaag rustig dagje gepland. Eerst lekker gaan ontbijten en dan beslist van bezoek te brengen aan het outlet center. Was leuke dag maar na het uitpakken merkten we op dat er nog een beveiliging op de kleding zat dus sebiet nog eens terug. Gelukkig is het maar 2 mijl hiervandaan.

Nu eerst nog wat gaan genieten van het zonnetje aan het zwembad. Nadien gaan we nog iets eten en op tijd rusten want morgen toch wel weer een grotere uitstap gepland: bezoek aan dytona bezig en Saint Augustines.

Wordt vervolgd.

Hier zijn we weer. Wat een vermoeiende dag maar weer zo geslaagd. Vanmorgen vrij goed op tijd vertrokken. Voor onze dagtrip. We dachten weer tijd genoeg te hebben. Niet dus. Rustig ontbeten dan richting dytona. Zonder problemen of onweren deze keer recht op ons doel af.

We hadden geluk. We mochten gratis met onze auto het strand op. Wat een prachtig gevoel. Met de auto rustig snorren over het strandje en dan pootje baden. Jammer dat net nu we onze zwemkleding niet bijhadden. Maar zelfs ondanks dit. Prachtige uitstap.

Vervolgens doorgereden naar Saint Augustines. We kregen al snel gratis een lift van de gids van de trolley trammetje. Slim van ons van even te vergeten dat we ook nog terug moesten. Lange wandeling voor de boeg dus onder het zonnetje in 35 graden. Doordat er zoveel moois te zien was is ons dat prima gelukt. Na lange wandeling hebben we auto terug richting orlando gestuurd. Morgen verder richting chrysthal river.

Grts

Marleen

Mooie foto's, en ik ben blij dat jullie ook eens hebben kunnen shoppen??